E-learning ontwerpen met AI

Ontwerp digitale leermaterialen adhv een flexibele methodologie, met de hulp van AI

4.2

De opleiding 'E-learning ontwerpen met AI' leert je e-learningcontent te ontwikkelen via een efficiënte methodologie, wat leidt tot een hogere ROI, beter begrip en tijdsbesparing voor de lerenden. Om efficiënter te ontwerpen en te ontwikkelen, maken we hierbij ook gebruik van AI-technologieën. Creëer didactische video's, quizzen, screencasts of interactieve e-learningmodules met behulp van de meest geschikte tools voor jouw organisatie en technologische omgeving.

  • Duurtijd12 uur
  • MiddagmaalNee
  • OvernachtingNee
  • Editie42
  • Deelnemers2 - 8
  • ELOJa
  • HandboekNee
  • Volgend startmoment09.10.2025

E-learning: leren waar en wanneer je wil

E-learning is uitgegroeid tot een onmisbaar onderdeel van moderne leertrajecten. Het maakt leren flexibel: deelnemers kunnen zelf kiezen waar en wanneer ze leren zonder afhankelijk te zijn van een trainer en een vaste locatie of tijd.  Voor organisaties betekent dat minder reistijd, lagere kosten en leerinhoud die eenvoudig up-to-date blijft.

E-learning is vandaag niet meer weg te denken uit organisaties. Of het nu gaat om het inwerken van nieuwe medewerkers, het trainen van leidinggevenden of het bijspijkeren van technische kennis, digitale leeroplossingen maken het mogelijk om snel en flexibel te leren. 

Ontwerpen van e-learning

Goede e-learning ontwerpen is vakmanschap en komt niet vanzelf. Het verschil tussen een saaie online presentatie en een boeiende leerervaring zit in het ontwerp van de e-learning. Hoe bouw je een module op? Welke interactieve elementen maken het leerrendement groter? Hoe zorg je dat mensen niet afhaken, maar net gemotiveerd raken om verder te leren? Hoe bouw je een e-learning didactisch op?

AI als turbo voor e-learning ontwerp

Met AI-tools wordt e-learning ontwerpen sneller en slimmer. AI kan helpen met het genereren van quizvragen, het schrijven van scripts, het vertalen van content of zelfs het creëren van voice-overs en video’s. Zo win je tijd en kan je meer focussen op de kwaliteit en creativiteit van je e-learningmodules. AI neemt het werk niet over maar versterkt jou als ontwerper van digitale leermaterialen.

De opleiding E-learning ontwerpen met AI

Wil je e-learning leren ontwikkelen die deelnemers boeit en een hoge ROI heeft? In de opleiding E-learning ontwerpen met AI leer je hoe je digitale leermaterialen maakt met de hulp van slimme AI-toepassingen. Van intake en analyse tot storyboard, script en productie: je doorloopt het volledige ontwerptraject van e-learnings. Je werkt met concrete producten zoals quizzen, video’s en interactieve e-learningmodules, afgestemd op de tools van jouw organisatie.

Wil je liever leren op eigen tempo? Kies dan voor de e-learningvariant: E-learning: E-learning ontwerpen met AI. Een e-learning over e-learning dus, ideaal als je zelf wil bepalen waar en wanneer je leert.

Doelgroep

De opleiding Ontwerpen van e-learning met AI is iets voor jou omdat je bijvoorbeeld:

  • gevraagd bent om opleidingen te ondersteunen met e-learningmodules om asynchroon leren mogelijk te maken.
  • een efficiënte methodologie zoekt om je training om te vormen naar een digitale omgeving (ongeacht met welke digitale leeromgeving of e-tools je werkt).
  • de efficiëntie en impact van leer- en verandertrajecten wil verhogen via ondersteunende digitale leermaterialen.

We denken bijvoorbeeld aan L&D professionals, trainers, coaches, experts en iedereen die e-learning wil ontwerpen en ontwikkelen.

Voorkennis

  • Vlot kunnen werken met een PC: enkele basisvaardigheden op het gebied van professionele IT beheersen.
  • Basiskennis van het gebruik van PowerPoint of de authoring tools die binnen jouw organisatie worden gebruikt.

Wat leer je in de opleiding?

  • Na het volgen van deze training ben je in staat zelf e-learningoplossingen te ontwerpen volgens enkele belangrijke didactische principes en een gestandaardiseerde aanpak.
  • Je leert hoe je digitaal leermateriaal didactisch en professioneel kunt ontwerpen op basis van de authoringtools waarover je beschikt (bijvoorbeeld: PowerPoint, Flowsparks, Captivate, Articulate Rise, enzovoort).
  • Je doorloopt de verschillende stadia om een e-learningtraject op te bouwen: intake, analyse, scenario, script, productie, publicatie, levering en opvolging.
  • Je kunt een e-learningmodule evalueren en verbetervoorstellen doen op basis van vaste kwaliteitscriteria.
  • Je bouwt vertrouwen op in het ontwerpen en ontwikkelen van digitaal leermateriaal.
  • Tenslotte leer je ook heel wat van andere deelnemers door het uitwisselen van ervaringen.

Wat leer je niet in de training?

  • Deze training focust op het ontwerpen van e-learningcontent ter ondersteuning van blended leertrajecten of omgevingen. Ze focust echter niet op het blended leren zelf.
  • Je leert geen basis IT-vaardigheden; we gaan ervan uit dat je die al onder de knie hebt. 
  • Je leert ook niet werken met een specifieke tool. Je leert wel de diversiteit van het aanbod aan tools kennen.

Programma

Voorbereiding

Voor de start van de opleiding schrijf je je in op het elektronische leerplatform van HRD Academy. Via dit platform krijg je toegang tot ondersteunend materiaal en opdrachten. Daarnaast maken we bij de intake de verwachtingen en de context van de deelnemers helder. Dit zorgt ervoor dat de opleiding zo goed mogelijk aansluit bij jouw praktijk en dat je tijdens de sessies gericht aan de slag gaat met e-learning.

Sessie 1: E-learning - Digitale leermaterialen

In de eerste sessie ontdek je welke vormen van e-learning er bestaan en welke mogelijkheden die bieden. Je staat stil bij de vraag: wat heb je nodig om een digitale leeroplossing te ontwikkelen die werkt in jouw organisatie? Daarnaast leer je hoe je een e-learningproject opstart en hoe je intake en analyse aanpakt. Door deze basisstappen helder te krijgen, leg je een stevig fundament voor het verdere ontwerpproces van je e-learning.

Sessie 2: Storyboard

Een goed storyboard is de ruggengraat van elke e-learningmodule. In deze sessie werk je met herbruikbare leerobjecten en leer je hoe je een storyboardtabel kan opbouwen. Daarbij wordt aandacht besteed aan de toepassing van didactische principes, zodat jouw e-learning niet alleen aantrekkelijk is, maar ook effectief bijdraagt aan het behalen van leerdoelen en dat er activerende didactische werkvormen gebruikt worden in je e-learning.

Sessie 3: Script

In de derde sessie staat het uitwerken van inhoudelijke elementen centraal. Je leert hoe je beeld, video, tekst, voice-over, animatie en interactie combineert in een duidelijk script. Daarnaast ontdek je hoe AI je kan ondersteunen in dit proces: van het genereren van quizvragen en voorbeeldteksten tot het creëren van visuele en auditieve elementen. Dit helpt je om sneller en efficiënter e-learningmodules te ontwerpen zonder de didactische kwaliteit uit het oog te verliezen.

Sessie 4: Productie en levering

Tot slot leer je hoe je jouw e-learningmodules kan produceren en opleveren. Je krijgt inzicht in de verschillende formaten waarin je kan produceren, de platformen en leeromgevingen waarlangs je modules kan aanbieden en de manieren waarop deelnemers toegang krijgen. Ook het opvolgen van leerresultaten en gebruik komt aan bod, zodat je weet hoe je kan meten of jouw e-learning effectief wordt ingezet.

Didactische aanpak

  • Deze vaardigheidstraining bestaat uit een mix van online didactische leervormen waaronder korte presentaties, hands-on oefeningen en intervisiemomenten.
  • Vooraf is er een schriftelijke intake. De concrete inhoud van het programma wordt, zo goed mogelijk, hierop afgestemd. Elke training is telkens anders.  We volgen een duidelijke richting maar geen vast pad. 
  • De training wordt gespreid over 4 online sessies van ongeveer 2,5u met enkele leeractiviteiten voor en na.
  • De online bijeenkomsten (synchroon) zijn gericht op toepassing en uitwisseling.  Je werkt aan een eigen case met veel ruimte voor feedback en leren van elkaar.
  • Asynchrone ondersteuning  (op eigen tempo) wordt aangeboden via de online leeromgeving van HRD Academy. Hier kan je modellen, presentaties,  video’s, voorbeelden, opdrachten en bijkomende informatie raadplegen.
  • De open training Ontwerpen van e-learning met AI wordt online georganiseerd via Zoom. In-company trainingen kunnen online worden gehouden via MS Teams.
  • Maximum aantal deelnemers: 8.

E-learning: E-learning ontwerpen met AI

Wil je deze kennis en vaardigheden liever op eigen tempo aanleren in een E-learning?

Dan kan je terecht op ons digitaal leerplatform: E-learning: E-learning ontwerpen met AI

Een e-learning over e-learning inderdaad.

 

Veelgestelde vragen over de opleiding E-learning ontwerpen met AI

Wat is e-learning precies?

E-learning is digitaal leren via digitale modules, video’s, interactieve oefeningen en quizzes. Het maakt leren flexibel, laagdrempelig en efficiënt, zowel voor deelnemers als voor organisaties.

Waarom is het ontwerpen van e-learning zo belangrijk?

Sterk ontworpen e-learningmodules zorgen ervoor dat deelnemers gemotiveerd blijven, de leerstof echt begrijpen en toepassen en dat organisaties meer rendement halen uit hun opleidingen.

Hoe helpt AI bij het ontwerpen van e-learning?

AI kan teksten schrijven, quizvragen genereren, content vertalen en zelfs audio of video produceren. Dat maakt het ontwerpen van e-learning sneller, creatiever en efficiënter.

Voor wie is de opleiding E-learning ontwerpen met AI bedoeld?

Voor L&D-professionals, trainers, coaches en experten die opleidingen willen versterken met digitale leermaterialen. Iedereen die zelf e-learningmodules wil maken, haalt voordeel uit deze online opleiding.

Met welke tools werk ik tijdens de opleiding?

Je leert niet één specifieke tool van A tot Z gebruiken. In plaats daarvan focussen we op de didactische principes van e-learning ontwerpen. We tonen hoe veelgebruikte tools werken, zodat je begrijpt welke mogelijkheden ze bieden. Op die manier kan je zelf de juiste keuze maken voor jouw organisatie of project.

Kan ik na de opleiding meteen zelf e-learning ontwikkelen?

Ja, mits je de nodige tools reeds grondig beheerst. De opleiding focust in de eerste plaats op een gestructureerde aanpak waarmee je zelfstandig e-learningmodules kan ontwerpen, evalueren en verbeteren.

Wat is het verschil tussen de online opleiding en de e-learningvariant?

De online opleiding bestaat uit vier interactieve sessies met feedback en uitwisseling. De e-learningvariant biedt dezelfde inhoud, maar je volgt ze volledig zelfstandig en op je eigen tempo.

Inhoudelijke inspiratie over (digitaal) leren

Op onze blog vind je heel wat interessante artikelen over leren en train the trainer.  Enkele voorbeelden:

Subsidiemogelijkheden voor deze opleiding

  • KMO Portefeuille - Thema Digitalisering

    HRD Academy is erkend als aanbieder van opleidingen binnen de KMO Portefeuille. Ons erkenningsnummer is: DV.0202520. Indien jouw organisatie aan bepaalde voorwaarden voldoet, betaalt de Vlaamse Overheid 20 tot 30% van het bedrag van de training. Het BTW bedrag komt hiervoor niet in aanmerking, dit moet rechtstreeks aan HRD Academy betaald worden. Alle gedetailleerde info en een handleiding om jouw aanvraag voor de KMO portefeuille in te dienen, vind je op de site van VLAIO.

  • Premie opleiding BHG

    Ben je zelfstandig of werk je voor een KMO in Brussel? Dan maak je onder bepaalde voorwaarden aanspraak op de Premie Opleiding van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Deze steun kan 40 tot 80% van je kosten dekken.  Op de website van Brussel Economie en Werkgelegenheid kan je checken of je hiervoor in aanmerking komt en hoe je de premie kan aanvragen. Opmerking: deze premie is enkel toepasbaar indien de opleiding binnen de 6 maanden wordt afgerond. 

  • Alimento

    Ben je werkzaam in de voedingsindustrie? Dankzij ons Qfor certificaat zijn wij erkend door Alimento (voorheen IVP) voor al onze opleidingen.  Check met Alimento op welke tussenkomst je recht hebt.

Getuigenissen (36)

Toepassingsgerichte opleiding die zich toelegt op het ontwikkelen van digitale modules, waarbij de individuele gevalstudies duidelijk aan bod komen. Aanrader!

- Steven Goeman, Mentor, GAPS bv

Ik ben zeer tevreden over de inhoud van de training en over de trainer, Patrick. Hij probeerde de lessen steeds interactief te maken en antwoordde duidelijk op alle vragen. Ik heb veel bijgeleerd en het overtrof zelfs mijn verwachtingen. Ik zal deze training zeker aanbevelen!

- Femke Smedts, HR BP, NVISO Belgium BV

Patrick Belpaire is de David Attenborough van het lesgeven. Buiten de vakkennis om is het aangenaam om naar hem te luisteren.

- JOS GERAERTS, PRODUCTION ENGINEER, Norbord

Training was prima opgezet. Veel tijd om ervaringen te delen met het team en de trainer. Uiteindelijk heb ik nu goede handvatten gekregen om een gedegen e-learning op te zetten. Ik ben positief en raad het iedereen aan de training te volgen.

- Romy van Son, Manager Academy, DNV Business Assurance B.V.

Heel leerrijke opleiding. Ik heb nu alle nodige kennis en informatie om dit zelf te gaan toepassen in mijn werk.

- Larissa Marien, Medewerker Vorming en Content Creator, GZA Ziekenhuizen

Los van de duidelijke leerdoelen van deze training werden ook mijn persoonlijke doelstellingen bereikt:
het vinden van heldere en eenvoudige principes waarmee je om het even welke online opleiding kan structureren en uitwerken; het uitklaren van enkele technische aspecten m.b.t. de productie van online leermodules; de gelegenheid om individueel in te gaan op een eigen case. Alles werd met diepgaande kennis van zaken door Patrick Belpaire behandeld.

- Erik Duysters, zaakvoerder, Diradin BV

Heel duidelijke en leerrijke opleiding.
Goed toegelicht door Patrick die veel ervaring heeft.
Patrick begeleidt je goed en past zich aan aan jouw noden.

- Hélène De Maeseneire, medewerker vorming, Wit-Gele Kruis Oost-Vlaanderen

Je voelt dat Patrick 'vanuit zijn buik' spreekt en niet simpelweg ergens een theorie gelezen heeft en die dan gaat verkondigen. Je voelt gewoon dat hij zoveel jaren ervaring en expertise heeft opgedaan en dat hij die 'gewoonweg' (maar het is allesbehalve gewoonweg) met de deelnemers deelt. En dat doet hij met veel enthousiasme. En hij zorgt er bovendien ook voor dat de deelnemers zoveel mogelijk ook van elkaar leren.
Ik herhaal graag wat één van de andere deelnemers verwoordde op het einde van de opleiding: Patrick is een zeer zorgzaam trainer, met veel aandacht en zorg voor ieder van zijn deelnemers, met oog voor de beginkennis van iedereen en er voortdurend voor zorgend dat hij voortbouwt op ieders specifieke context, kennis en niveau.

- Mieke Seys, Learning Advisor, Fopas

Op een zeer gestructureerde wijze heeft Patrick mij geleerd hoe een digitale opleiding te ontwikkelen. Hij past zich aan aan zijn doelgroep en kan zeer snel schakelen, afhankelijk van het ervaringsniveau van de deelnemers. We hebben zeer veel praktische tips mee gekregen waarmee we tussen elk opleidingsmoment aan de slag gingen. Patrick nam de tijd om ons allemaal constructieve feedback te geven op onze eigen cases en maakte van dat feedbackmoment ook een leermoment voor de hele groep. Een echte aanrader!

- Stéphanie Traen, Training & Talent Management, Vanbreda Risk & Benefits

Ik raad deze training aan iedereen aan die op een didactische, verstandige en efficiënte manier e-learning modules wil maken. Dankzij de 2-daagse ben ik nu in staat om volwaardige digitale modules te maken. Ik voel dat ik over voldoende know how en zekerheid beschik om dit nu op een professionele manier te doen. De trainer neemt ook de tijd om alles goed uit te leggen en hij laat ons zelf experimenteren met eigen praktijkcases. Een fijne en zeer leerrijke manier van aanpakken!

- Sophie Panier, Deskundige HR Training en Ontwikkeling, De Watergroep

De trainer legt de theorie heel goed uit. De theorie wordt daarna onmiddellijk toegepast op praktijkcases van de deelnemers. De opdracht is heel praktisch en praktijkgericht en de trainer denkt mee en geeft heel gerichte, individuele feedback per deelnemer.

- René van der Velden, Project Officer, Netherlands Water Partnership

Patrick is een aangename lesgever met heel veel ervaring in de materie. Zo krijg je als deelnemer heel veel bruikbare en praktische tips & tricks mee. Hij speelt ook in op specifieke vragen en houdt continu rekening met de behoeften van iedere deelnemer!

- Peter Meys, Training Manager Technical, Belgisch Instituut voor Lastechniek

Zeer praktisch opgevatte en direct bruikbare training!

- Marc Caluwé, Training, Fidea

Zeer inspirerende sessie, perfect toe te passen in ons dagelijks werk. Bovendien gegeven door een trainer met passie. Gewoon top!

- Tom Stoop, Loopbaancoach, Arabel

Zeer interessante opleiding! Vooral heel veel goesting om meteen met het geleerde aan de slag te gaan! Een aanrader voor elke trainer of HR manager!

- Martine Aarts, Trainer, Telenet

Een goede cursus met een uitstekende begeleiding! De training geeft goesting om er onmiddellijk in te vliegen. Het middageten in Het Leerklooster is verrassend en super lekker!

- Jeroen De Neef, SWAT Service Engineer, Unit-T Field Services

Dit is een leuke, boeiende training. Praktisch uitgelegd, met veel voorbeelden en meteen implementeerbaar in mijn dagelijkse job!

- Julie Sohier, Stafmedewerker P&O, AZ Delta

Dit is een zeer doelgerichte training, heel luchtig ook. De trainer maakt ruimte voor praktijk en individuele vragen. Ideaal ook dat dit in een kleine groep gebeurt. Er is heel veel interactie met zowel de trainer als met de andere deelnemers. Een aanrader!

- Bart Charlier, SWAT Service Engineer, Unit-T Field Service

Positief dat alle stappen van het proces doorlopen worden. Iedereen kan dit toepassen op zijn eigen onderwerp. Ik heb heel veel waardevolle feedback gekregen van de trainer en de andere deelnemers.

- Inge Cnudde, Training administrator, Van Marcke NV

Het was super! Een heel praktische opleiding maar toch theoretisch sterk onderbouwd! Top!

- Maaike Ysebaert, Instructional designer, D-Teach

Fijn om een trainer te treffen met zo'n grote kennis van zaken! Tegelijk houdt hij rekening met de ervaring, verwachtingen en doelstellingen van elke deelnemer

- Sigrid Wessels, Trainer, program manager, Belfius Bank

Een goede en zeer bruikbare training. Ik heb geen suggesties tot verbetering. Doe zo voort!

- Bart Cooreman, Vormingscoördinator, Agentschap Wegen en Verkeer

Ik vond dit een heel waardevolle opleiding. Met de uitleg, tips en tools die ik kreeg in de opleiding, kan ik zelf aan de slag. Een echte aanrader! Ook voor iemand zonder voorkennis van digitale leermodules!

- Marlies Claeys, Diensthoofd administratie, Familiezorg Oost-Vlaanderen

De training wordt gegeven door een professionele trainer die zijn jarenlange ervaring op een eenvoudige manier en met heel veel praktijkvoorbeelden kan overbrengen.

- Carla Walravens, Senior consultant, Delaware BeLux

De opleiding geeft snel inzicht in het ontwerp van digitale leermodules en is onmiddellijk bruikbaar.

- Patrick Soenen, Vennoot, Qualified Audit Academy

De training zit inhoudelijk goed in elkaar. De trainer brengt de materie goed over en staat veel open voor vragen, suggesties en feedback. Hij past goed de inhoud van de opleiding aan aan de behoeftes van de deelnemers.

- Koen De Cnodder, Flowstarters, HR consultant

Inhoudelijk zeer sterke opleiding met een goede mix tussen theorie en oefeningen. Heel overzichtelijk en met heel veel diepgang. Aan te raden.

- Kris De Schryver, Director, Quadres

Ik heb geen suggesties omdat dit een zeer goede opleiding is! Patrick is duidelijk een expert en een boeiende trainer. De opleiding is leerrijk en verveelt geen moment.

- Tamara Verhelle

Superinteressante opleiding. Het is duidelijk een goed idee om te investeren in e-learning. Super-opleider met kennis van zaken.

- Lisette Motmans, administratief deskundige, FAVV

De opbouw van deze training was heel goed. De trainer heeft goed ingespeeld op de verschillende noden van de deelnemers. Hij geeft voor iedere organisatie altijd goede voorbeelden en helpt ons nadenken over hoe we dit best kunnen aanpakken.

- Kathleen Cooremans, administratief deskundige, FAVV

De trainer is een ervaren icoon in de e-learning wereld. Deze opleiding wijst op de essentie van instructional design binnen e-learning, met extra klemtoon op het belang van structuur en story. Een aanrader voor iedereen!

- Lieselot Declercq, zaakvoerder, D-Teach

De training helpt om te beslissen welke content je gaat gebruiken en hoe je die content via online leraning kan aanbieden.

- Anita Prinzie, product manager, NGDATA Products NV

De trainer is een expert in zijn discipline die op een bevattelijke manier de boodschap kan overbrengen op niveau van de deelnemers.

- Stefaan Neirynck, opleidingsverantwoordelijke, Covestro NV

Zeer enthousiaste trainer met een enorme expertise. Ik krijg zin om meer trainingen te volgen bij deze trainer!

- Liesbeth Ponsaerts, verantwoordelijke, Vorm vzw

Ik heb veel geleerd. Deze training is zeker de moeite waard. De trainer is een expert in zijn vak. De interactie met de andere deelnemers was ook zeer boeiend.

- Ria Claessens, zaakvoerder, Response Consulting

Dit is een heel goede training instaptraining voor mensen die starten met digitale leermodules!

- Sam Van Espen, trainer coördinator, IPG Holding NV

Trainer

Patrick Belpaire

Patrick Belpaire

Patrick Belpaire studeerde in 1984 af als geaggregeerd licentiaat in de Psychologische en Pedagogische wetenschappen. Na twee jaar als docent Didactiek en coach 'Leren Leren' te hebben gewerkt, sloot hij zich aan bij Dolmen Computer Applications, waar hij evolueerde van trainer naar product- en salesmanager. In 1994 combineerde hij zijn ICT-, marketing- en pedagogische ervaring bij de oprichting van U&I Learning nv, een bedrijf dat zich specialiseerde in (e-)learning. Dit bedrijf groeide uit tot een beursgenoteerde onderneming met meer dan 200 klanten en 120 medewerkers in drie landen. In juni 2010 verliet hij U&I Learning (nu Flowsparks) als aandeelhouder en bestuurder. Sindsdien zet hij zijn ervaring in als adviseur en begeleider van groeiende KMO's, evenals van grotere ondernemingen in hun ontwikkeling naar lerende organisaties (PABE). Daarnaast is hij een vaste trainer bij HRD Academy en Managing Director van de European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI).

Prijs

Prijzen verschillen bij sommige edities.

Editie 42:

€ 1 490,00 excl. BTW

Vroegboekkorting: 10% korting bij inschrijving ten minste 2 maand voor de startdatum van de training.

Editie 43, 44:

€ 1 520,00 excl. BTW

Vroegboekkorting: 10% korting bij inschrijving ten minste 2 maand voor de startdatum van de training.

Bij HRDA zijn de prijzen telkens alles inbegrepen, behalve BTW.

Inschrijven voor E-learning ontwerpen met AI

Data

  • 09.10.202513:30 - 16:30
  • 16.10.202513:30 - 16:30
  • 23.10.202513:30 - 16:30
  • 06.11.202513:30 - 16:30

Locatie

Online

Trainer

  • Patrick BelpairePatrick Belpaire

Prijs

€ 1 490,00 excl. BTW

Inschrijven

Data

  • 26.02.202613:30 - 16:30
  • 05.03.202613:30 - 16:30
  • 12.03.202613:30 - 16:30
  • 26.03.202613:30 - 16:30

Locatie

Online

Trainer

  • Patrick BelpairePatrick Belpaire

Prijs

€ 1 520,00 excl. BTW

- 10%Vroegboekkorting

Inschrijven

Data

  • 01.10.202613:30 - 16:30
  • 08.10.202613:30 - 16:30
  • 15.10.202613:30 - 16:30
  • 29.10.202613:30 - 16:30

Locatie

Online

Trainer

  • Patrick BelpairePatrick Belpaire

Prijs

€ 1 520,00 excl. BTW

- 10%Vroegboekkorting

Inschrijven

Gerelateerde opleidingen

Inspirerend Trainen
Startdatum 04/06/2026Duur: 8 uur

Inspirerend Trainen

Vanuit je authentieke trainersstijl mensen bezi...

Lees meer
Als trainer omgaan met lastige situaties, uitdagend gedrag en weerstand
Startdatum 06/03/2026Duur: 8 uur

Als trainer omgaan met lastige situaties, uitdagend gedrag en weerstand

Leer als trainer professioneel omgaan met onvoo...

Lees meer
Ontwerpen van een training
Startdatum 12/09/2025Duur: 16 uur

Ontwerpen van een training

Verhoog motivatie, leertransfer en ROI met een ...

Lees meer
Train the trainer: Basisvaardigheden voor trainers
Startdatum 08/10/2025Duur: 16 uur

Train the trainer: Basisvaardigheden voor trainers

Leer de basis van het trainersvak in deze oplei...

Lees meer