Als adviseur/consultant omgaan met weerstand en moeilijke klanten
In de 6-daagse training Professioneel Adviseren leer je onder andere omgaan met weerstand en lastige (interne of externe) cliënten. In deze blog alvast enkele tips.
10 begrijpelijke (maar weinig constructieve) redenen om conflicten niet aan te pakken
Auteur: Silvia Prins
Conflicten zijn zo ongeveer het meest lastige voor elke leidinggevende… Vaak blijven ze liggen. Ze verzuren, gaan ondergronds, escaleren, verschuiven. Maar ze gaan helaas niet vanzelf weg.
Het goede nieuws is dat je heel wat kunt leren over conflicten en hoe je hier als leidinggevende op een constructieve en moedige manier mee om kunt gaan zodat een conflict zelfs een kans tot groei kan worden.
Ontdek hoe conflicten ontstaan en zich bewegen en hoe groepen met spanningen omgaan. En wat je als leidinggevende kunt betekenen voor je medewerkers in de training: Van spanning naar synergie: anders omgaan met tegenstelling en conflict in teams. Deze 3-daagse module start opnieuw op 20 oktober 2014.